مهند من کو

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

این روز هــــا عجیـبــــ سمر شده امــ


 مهــند من


 حتی اگر با نهـــالتــ جلوی چشمان خودمـ همــ عشق بازیــ کنیــ


 باز با یک لبخندتــ خر میشومـــ


 دیگــر چیزی برایــ از دست دادنــ ندارمــ


 منــ تو را از دستــ داده امـــ ...

 

 

عكس هايي كه جايي نديده ايد/lovefarsi.lxb.ir

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت15:27---26 تير 1392
سلام داداشی وبلاگت خیلی قشنگ بود داداش منم وبلاگ دارم اما مال من صفحه ایه اما من دوست دارم صفحه ای باشه من دوست دارم مثل مال شما با هم یک جا باشه میشه بگید چیکار کردین ممنون میشم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 26 تير 1392| 14:46 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif